Uue ja Traditsioonilise Meedia Kasutamine: Edu ja Ebaõnnestumised.

Uue ja traditsioonilise meedia ühendamine on tänapäeval üha tähtsam, kuna see mõjutab nii auditooriumi kaasamist kui ka sisu levikut. Selles artiklis vaatleme kahte traditsioonilist meediakanalit, mis on laienenud uude meediasse, kuid teinud seda erineva eduga.

Esiteks, kui vaadata oskuslikku uue meedia kasutamist, ei saa me mööda vaadata The New York Times'ist. See ajaleht, mis on tuntud oma sügavate reportaažide ja kvaliteetse ajakirjanduse poolest, on suutnud edukalt laiendada oma mõju digitaalsetele kanalitele. The New York Times'i veebisait ja mobiilirakendus pakuvad intuitiivset kasutajakogemust, kus lugejatel on kerge liikuda erinevate artiklite ja kategooriate vahel. Lisaks on nad kasutanud mitmesuguseid interaktiivseid elemente, nagu videod, podcast'id ja isegi virtuaalreaalsuse kogemused, mis rikastavad traditsioonilist lugemiskogemust. Nende sotsiaalmeedia kanalid, eriti X ja Facebook, on aktiivsed ja kaasahaaravad, pakkudes lühikokkuvõtteid uudistest ja suunates lugejaid sügavamale artiklitele nende veebisaidil. The New York Times näitab, kuidas traditsiooniline meedia võib kasutada uue meedia võimalusi oma sisu rikastamiseks ja auditooriumiga tõhusamalt suhtlemiseks.

Teisest küljest, kui vaadata näidet, mis tundub uues meedias palju nõrgem, on see Postimees.ee. See väljaanne on küll püüdnud kohaneda digiajastuga, luues endale veebisaidi ja sotsiaalmeedia kontod, kuid nende kohalolu uues meedias tundub pigem kohustuslik kui strateegiliselt läbimõeldud. Veebisait on sageli aeglane, ja sisaldab liiga palju reklaami. Sotsiaalmeedia kontod on passiivsed, postitused on harvad ja suhtlus auditooriumiga on minimaalne. Sisu ei ole kohandatud digitaalplatvormide eripäradega, jättes mulje, et digitaalne laienemine on pigem formaalsus kui sihipärane tegevus. Lisaks sellele, asemel, et pakkuda kvaliteetset ajakirjandust, sisu tihti kallutatud ja keskendub raha teenimisele, aktiivselt julgustades kasutajat ostma tasulist tellimust. Sotsiaalmeedia funktsioon asendub lihtsa sooviga teenida rohkem raha, kasutades vananenud võtteid nagu klikipüünised.

Kokkuvõttes on The New York Times'i ja Postimees.ee võrdlus uues meedias näide sellest, kuidas traditsioonilised meediakanalid võivad uue meedia väljakutsetele reageerida väga erinevalt. Edukas laienemine uude meediasse nõuab innovatsiooni, auditooriumi mõistmist ja valmisolekut investeerida kvaliteetsesse sisusse ka digitaalsetel platvormidel.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Minu Seiklus Elixir Phoenix LiveView'ga: Ühe Arendaja Kogemus

Tarkvaraarendus ja ärimudelid: Kohtumispunkt innovatsiooni ja majanduskasvu vahel

Ransomware: Suurim IT Turvarisk ja Mitnicki Valemi Rakendamine